Politica de retur

POLITICA DE RETUR PENTRU PRODUSE NEPERSONALIZATE


Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, cumparatorul poate returna produsele nepersonalizate achizitionate de la ecomob.ro in termen de 14 zile de la primire.
Produsele returnate trebuie să fie în starea originala, să aibă toate etichetele și să nu fie deteriorate în niciun fel.

Clintul este informat asupra faptului in care produsele a caror returnare prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobiri, lovituri, socuri mecanice/electrice, accesorii lipsa, certificat de garantie/factura (dupa caz) lipsa sau folosire excesiva, vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Returnarea produselor eligibile pentru acest proces se va face pe costurile cumparatorului si prin aceeasi metoda de transport cu care s-a facut si expedierea de catre ecomob.ro.


Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de ecomob.ro in termen de 14 de zile calendaristice de la solicitare daca toate conditiile de retur din acest document sunt indeplinite.
Suma restituita in urma returului nu include si taxa de transport initial platita, avand in vedere ca serviciul curierului a fost deja efectuat.
Exceptie fac situatiile in care se returneaza doar o parte din produsele achizitionate, situatie in care se restituie doar contravaloarea produselor returnate fara taxa de transport initial achitata.
Clientul este responsabil pentru "diminuarea valorii produselor ce rezulta din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor".

POLITICA DE RETUR PENTRU PRODUSE PERSONALIZATE

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c, produsele personalizate dupa specificatiile cumparatorului (modificare text sau culori, adaugare sau scoatere elemente, portrete, desene, etc.) nu vor putea fi returnate decat daca:
Nu sunt conforme cu specificatiile de pe site;
Au fost livrate gresit, alte produse decat cele precizate in comanda;
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia in care acesta nu face parte din punctele mentionate mai sus de lege.
Totodata, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Avem rugamintea sa verificati continutul pachetului/produsul in prezenta reprezentatului firmei transportatoare.
Daca produsul este deteriorat va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la adresa de e-mail.

Daca pachetul/produsul ajunge la dumneavoastra deteriorat sau desfacut, va rugam sa refuzati primirea acestuia.
In caz contrar orice reclamatie ulterioara este declarata nula.
Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa de e-mail .
Pentru returnarea unui produs sau a mai multor produse este nevoie sa ne informati in acest sens prin intermediul unui formular de retur.

Acolo va fi nevoie sa completati campurile afisate prin care ne notificati intr-un mod legal despre dorinta de returnare a produsului/produselor comandate.
Acest formular contine toate informatiile necesare pentru preluarea si prelucrarea returului de produse.
Va rugam sa mentionati in sectiunea de detalii din cadrul formularului de retur contul IBAN si numele titularului contului pentru restituirea sumei aferente produselor returnate.
Daca intampinati dificultati in urmarea procedurilor de retur va rugam sa ne contactati in sectiunea de Contact sau trimitand un email la contact@ecomob.ro

POLITICA DE RETUR PENTRU PRODUSE DEFECTE:

In eventualitatea primirii unui produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sesizarii in scris prin e-mail sau prin formularul de retur in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Daca ecomob.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
In acest caz, returnarea sau inlocuirea produsului se face pe cheltuiala ecomob.ro.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau echivalent.
Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente.
Orice neintelegeri aparute intre ecomob.ro si terti vor fi solutionate pe cale amiabila intre cele doua parti.
In cazul in care partile nu ajung la un numitor comun sub nici o forma, se va apela la instantele judecatoresti competente pentru a rezolva conflictul.
Fiecare produs din fiecare categorie al website-ului este prezentat si descris astfel incat informatiile pe care vi le oferim sa va ajute cat mai mult in vederea alegerii produsului dorit.
Ecomob.ro nu va ofera garantia ca fiecare descriere fie ea a produsului sau a unui serviciu sa fie lipsita de erori neintentionate sau de formulari care nu sunt pe intelesul tuturor.

Va multumim pentru intelegere.
Echipa Ecomob.ro